lördag 2 april 2011

one of those lördags

  Det har gått ungefär hälften av den här helgen, och den har känts som en evighet. En evighet som tog slut alldeles för fort. Jag har spenderat den på att umgås med en av de bästa människor jag känner. Det kommer dröja länge till nästa gång. And that sucks.
  Dock så har jag haft den bästa helgen på länge. Så det är värt.

  Läste även ut The Boy in the Striped Pyjamas i morse. Väldigt intressant skriven bok, rekomenderas. Tänk att man kan få såna läsupplevelser genom att tvingas till det på engelskalektionerna ^^ Gråtvarning dock, om man är lika blödig som jag när det gäller böcker och sånt vill säga.

  Nu blev jag löjligt sugen att se på Pretty Woman. Kan ha något att göra med att jag lyssnar på Kiss, med Prince alltså. Julia Roberts i badet liksom.

Stört skönt med vår btw. April liksom, FUCK YEAH!



take care

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar