söndag 25 augusti 2013

Äppelkakan flyger ur boet

    Min vän Jakob kallas för Äppelkakan. Nu flyttar han till Liljeholmen, så vi var ett gäng hemma hos honom igår och fikade farväl. 


    Mathilda och Anna. 


    Jakob och Isa.


   Kakan bor på landet, så det var gott om både vacker utsikt och saker att mysa med. Både Anna och Mathilda lånade min kamera och kompletterade med ett par bilder.
 


    Såhär ser mitt hår ut nu för tiden, förresten.
 

    Joel kom förbi en sväng.




  Det känns så konstigt att det kommer att dröja länge till nästa gång vi träffas, alla tillsammans. Jag, Isa och Jakob (och Fabbe, som redan flyttat) har ju hängt ihop nästan konstant i två år. Nu får vi nöja oss med lov. Det är nackdelen med att bli vuxen, antar jag.
   Lycka till, min vän!
  

1 kommentar:

  1. Vad fint! Tack och lycka till själv sälen! Puss o kram!

    SvaraRadera