söndag 4 augusti 2013

Fandom explosion

  Jösses Amalia vad mycket saker det skulle hända nu då! Trailer för Sherlock Season 3 och avslöjandet av 12th Doctor inom loppet av ingen tid alls! 


  Baah! Jag vet inte ens vad jag tycker riktigt, än! Självklart är jag jättetaggad på nytt Sherlock efter typ hundra års uppehåll med The Hobbit och hela konkarongen, men jag känner på mig att det kommer bli mycket tårar och käppar i hjulet för min otp. Och angående Doctor Who, så är jag ju inte ens ikapp! Jag har ligger en hel säsong efter! Men jag är säker på att Peter Capaldi kommer att göra ett bra jobb. Dock måste jag säga att det kommer bli väldigt annorlunda, eftersom jag varit väldigt förälskad i åtminstone de två senaste Doctors. Egentligen är det ju inte poängen med serien, men min "åh-vad-trevligt-med-snygga-unga-män"-sida suckar lite. Jag vet att resten av fandomen är väldigt arga på folk som tycker så, men jag tänker göra det i alla fall. Hur som helst kommer det nog att bli hur bra som helst i slutändan.

  Och jag ska lägga ut alla Korröbilder, jag lovar. Men just nu ska jag pusta ut en stund och titta på The Hounds of Baskerville.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar